Gia to rock

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Προφήτης

Μια μέρα πριν πόσταρα τη βιντεάρα που ήταν αφιερωμένη στην "πειρατεία"...

Σήμερα μου ήρθε ένα φοβερό mail με τίτλο Blogger DMCA takedown notification! Φανταστικός τίτλος για spam.

DMCA λοιπόν (και όχι YMCA [κλαίω]) είναι το εξής. Digital Millennium Copyright Act. Κοινώς αυτοί που ελέγχουν για πρόσβαση σε υλικό στο διαδίκτυο το οποίο όμως υπάγεται σε ένα καθεστώς "πνευματικών δικαιωμάτων". e-roufianoi. Και με τσάκωσαν. Μου εντόπισαν copyright infringement...

Σ' αυτό το mail λοιπόν μέσα από ένα ατέρμονο μπλα μπλα κοινώς μου έλεγαν ότι κάνουν remove το σχετικό ποστ. Ευγενέστατοι μου εξήγησαν πως πιστεύουν ότι δεν το έκανα επίτηδες, ότι μάλλον δεν ξέρω την νομοθεσία πώς πάει ακριβώς και άλλα τέτοια, οπότε απλά το έσβησαν.

Δεν λειτουργεί ούτε το λινκ με το άλμπουμ που είχα ανεβάσει στο hotfile.

Το αστείο, ΑΣΤΕΙΟ όμως είναι ότι το συγκεκριμένο ποστ ήταν αυτό με το Steal this Album των System of a Down. Πιο τραγική ειρωνεία πεθαίνεις.

Ευτυχώς μου τη χαρίζουν αυτή τη φορά. Την επόμενη φορά -όπως μου εξηγούν- θα χρεωθώ ένα violation count για τον λογαριασμό μου, και όσο συνεχίζει μπορώ να τιμωρηθώ με ρίξιμο του blog, διαγραφή λογαριασμού, και διάφορες άλλες (?) νομικές κυρώσεις.

Έως τότε, και επειδή δεν είχε και πολλά downloads αυτή η δισκάρα (κατεβάζετε ρε μαλάκες αυτά που σας δίνω...), εδώ είμαστε ξανά. Κατεβάστε την.

Δεν πρόκειται να σταματήσουμε ρε μουνιά. Και blog και λογαριασμό να μην έχω εγώ προσωπικά, δεν πρόκειται να το σταματήσετε παγκοσμίως αυτό το πράγμα.

Και ας μην μου πει κανείς "και από πού θα ζουν οι καλλιτέχνες" και τέτοια γιατί θα με πάρουν τα ζουμιά. Λες κι εσύ ευαισθητούλι που το λες αυτό δεν έχεις κατεβάσει ποτέ τίποτα, ή δεν έχεις παίξει αντεγραμμένο cd στο αμάξι. Τέλος πάντων, έστω ότι είσαι τίμιος:
Με 25 ευρώ το cd και με λιγότερο από 1% αποδοχές στον καλλιτέχνη βάλτα κάτω και πες μου αν γίνεται να βγάλουν λεφτά μόνο από τις πωλήσεις του δίσκου. Επίσης στις περισσότερες πολυεθνικές δισκογραφικές τα "πνευματικά δικαιώματα" ανήκουν ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ και όχι στον καλλιτέχνη.

Αγαπητοί Metallica ευχαριστούμε που κλείσατε το Napster (τι θυμήθηκες τώρα) γιατί από τότε φτιάχτηκαν άλλα 20 αντίστοιχα προγράμματα.

Όποιος θέλει να ακούσει και άλλα σχετικά με αυτό το θέμα, να ξαναδεί το προηγούμενο ποστ.

Αυτά τα λίγα. Κατεβάστε και ανεβάστε όσο μπορείτε περισσότερο. Τα ξαναλέμε στο επόμενο ποστ που θα κάνω upload όλο τον σκληρό μου. (κωλώνεις)

Πέστα Bender.



3 σχόλια:

  1. Βασικά πήγαινε στο tumblr.com ή σε κάνα wordpress και δε θα σου σπάνε αρχίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις δίκιο. Απλά βαριέμαι να κάνω την ίδια διαδικασία από την αρχή. Άμα ξαναγίνει αυτό άλλες μια δυο φορές την έχω κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή